Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Internetový marketing
Autoři: Janouch Viktor
Rok: 2010
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Computer Press
Místo vydání: Brno
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Internetový marketing Internetový marketing je již dnes významnější než klasický marketing tam, kde lidé používají vyspělé technologie. Zatím ne co do objemu vydaných prostředků, ale co do účinnosti. Publikace se věnuje internetovému marketingu z pohledu vytváření webových stránek a jejich optimalizace, způsobů marketingové komunikace a marketingových komunikačních prostředků. Internet; marketing; seo; reklama; podpora prodeje; PR; sociální média; blog; WWW
eng Internet marketing Internet marketing is today more important than traditional marketing, where people are using advanced technology. Not from the perspective of the volume of funds, but in terms of efficiency. The publication is dedicated to internet marketing from the perspective of creating web pages and their optimization, methods of marketing communications and marketing communications channels. Internet; marketing; seo; advertising; PR; social media; blog; WWW