Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Working Capital Assessment in Customer Oriented Company
Autoři: Pecinová Zuzana
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Business and Management
Název nakladatele: VGTU Publishing House Technika
Místo vydání: Vilnius
Strana od-do: 1058-1065
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnocení pracovního kapitálu v zákaznicky orientované firmě Základním předpokladem pro dosažení a trvalé udržení konkurenceschopnosti je rovnováha mezi přínosy získanými jednotlivými zákazníky a podnikem. Pracovní kapitál může přispívat ke schopnosti podniku obsluhovat správné zákazníky správným a efektivním způsobem a může tedy ovlivnit obě stránky hodnoty zákazníka. Náklady a přínosy plynoucí z jednotlivých složek pracovního kapitálu musí být proto více spojeny s procesem individuální péče o zákazníky a zohledněny v hodnotě zákazníka. Hodnocení pracovního by se mělo změnit, aby lépe odráželo tyto podmínky a podporovalo výkonnost podniku. Pracovní kapitál; hodnota zákazníka; výkonnost pracovního kapitálu; hodnocení nákladů a přínosů pracovního kapitálu.
eng Working Capital Assessment in Customer Oriented Company A balance between the benefits received by an individual customer and by a firm is the essential precondition for companies to achieve and maintain their long term competitiveness and performance. Working capital can contribute to the ability of a company to serve the right customers in a right and efficient way and can influence both sides of the customer value. Costs and benefits flowing from working capital components must be therefore more connected with the process of individual customers’ care and included in a customer value assessment. Working capital management assessment should be changed to reflect these conditions and to support company performance. Working capital; customer value; working capital performance, assessment of working capital costs and benefits.