Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Life Cycle Engineering and Relationship with Customers
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Business and Management
Název nakladatele: VGTU Publishing House Technika
Místo vydání: Vilnius
Strana od-do: 738–745
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Life Cycle Engineering a vztah se zákazníky V současnosti je koncept udržitelného rozvoje přijímán jako základní model vývoje společnosti. Ekonomické, environmentální a sociální aspekty (coby tři zásadní pilíře udržitelného rozvoje) jsou zvažovány během řivotního cyklu produktu, počínaje získáním a zpracováním materiálu, přes výrobu, prodej, využívání až po likvidaci. Zavedení konceptu Life Cycle Engineering v podniku vyvolává řadu otázek ve vztahu ke klíčovým stakeholderům. Tento příspěvek se zabývá koncepcí Life Cycle Engineering a jejím vlivem prostřednictvím životního cyklu na podnik a zejména zákazníka coby nejdůležitějšího stakeholdera. Life Cycle Engineering; Life Cycle; stakeholders; zákazníci.
eng Life Cycle Engineering and Relationship with Customers Under the current conditions, the concept of sustainable development is a basic model of development of the society. Economic, environmental and social implications (as a three basic pillars of sustainable development) occur throughout the stages of the product, process, or facility life cycle–that is, from the acquisition and processing of materials, through production or construction, use, maintenance, and retirement. Application of Life Cycle Engineering to the company processes creates many questions related with stakeholders. This paper is concerned with Life Cycle Engineering and its influence throughout the associated life cycle on the company and on customers as a one of the most important stakeholder. Life Cycle Engineering; Life Cycle Assessment; Life Cycle; Stakeholders; Customers.