Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry
Rok: 2011
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Economics and Management
Název nakladatele: Kaunas University of Technology
Místo vydání: Kaunas
Strana od-do: 1274-1278
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Propozice hodnoty pro zákazníka a jejich vnímání zákazníky v polygrafickém průmyslu České republiky Článek se zabývá propozicí hodnoty pro zákazníka a jejich vnímání zákazníky v polygrafickém průmyslu České republiky Hodnota pro zákazníka;propozice hodnoty pro zákazníka;polygrafický průmysl
eng Customer Value Proposition and its Customer Perception in Czech Graphic-Arts Industry The article deals with identification of customer value proposition elements demanded by customers of graphic-arts industry enterprises. The aim is to identify value attributes for this line of business customers. A partial aim rests in the market segmentation based on these findings and consequent description of these individual segments. Finally, partially it is aiming at exploitation of these findings in research of perceived levels of individual graphic-art industry enterprises offers from the viewpoint of their customers. To meet these objectives, in spring 2010 a quantitative research among randomly selected 36 customers of a large graphic-art enterprise in the Czech Republic was carried out using the method of individual interviews. The obtained data was processed using statistic analysis method and synthesis of obtained findings. Customer value;customer value proposition;graphic-arts industry