Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky
Autoři: Widenská Eva
Rok: 2011
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: DiTech'11: sborník příspěvků doktorandské konference
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 1-6
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky Cílem práce je předběžný výzkum efektivity výuky v semináři z matematiky prvního ročníku na fakultě chemicko-technologické Univerzity Pardubice. Hlavní výzkum je plánován na příští akademický rok. V předběžném výzkumu byli studenti podrobeni testu vstupnímu a výstupnímu. Oba testy obsahují část informační a matematickou. V informační části se test zabývá typem absolvované střední školy, vztahem studenta k matematice, předchozí úspěšností v ní a intenzitě práce během semestru na VŠ. Část matematická obsahuje čtyři příklady z matematiky, kde jsou zkoumány základní matematické dovednosti. V rámci hlavního výzkumu je zamýšleno kromě výuky v seminářích poskytnout studentům procvičovací testy využívající informační a komunikační technologie a zkoumat úroveň dosažených matematických dovedností. vstupní test; výstupní test; informační část testu; matematická část testu
eng Preliminary Information for Determination of Change in Mathematic Skills The aim of this work is research of efectivity of education on mathematic seminar in first term at Faculty of chemical techology University of Pardubice. Students pass through input and output test. Each of test consists from two parts: informational and mathematical. Informational part focuses on type of high school which student comes from, relation of student and maths, previous student´s marks from maths and intensity of student´s work during the term. Mathematical part consists from four examples from math. input test; output test; informational part of test; mathematical part of test