Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Quality Management System in a Company Providing Telecommunications Services
Autoři: Kovaříková Pavla | Branská Lenka
Rok: 2012
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Latest Trends in Environmental and Manufacturing Engineering
Název nakladatele: WSEAS Press
Místo vydání: Atény
Strana od-do: 69-76
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Systém managementu kvality v podniku poskytujícím telekomunikační služby. Při budování systému management kvality v podniku je primárním cílem získat a udržet loajální zákazníky a v důsledku toho dosáhnout stabilního růstu podniku. Spokojeným se stává pouze takový zákazník, který cítí, že existuje určitá koexistence mezi společností a zákazníkem, spočívající v tom, že zákazník využíváním služeb získává hodnotu vyšší, než by mu mohl poskytnout konkurenční podnik, a na oplátku pomáhá vytvářet společnosti zisk. Systém managementu kvality musí postihovat specifika podnikání každého podniku. Článek je zaměřen na podobu systému managementu kvality v podniku poskytujícím telekomunikační služby. Hodnota zákazníka; spokojenost zákazníka; loajalita zákazníka; systém managementu kvality; telekomunikace.
eng Quality Management System in a Company Providing Telecommunications Services The primary purpose of building the quality management system in companies is to gain and retain a satisfied and loyal customer and reach the standing welfare. Only such a customer becomes satisfied who feels that there is coexistence between the company and the customer. It consists in the fact that by using services the customer helps the company generate profits and in return he/she receives a value greater than he could provide a competitive enterprise. The quality management system has to cover the specifics of each enterprise's business. This article is focused on the design of the quality management system in an enterprise providing telecommunications services. Customer value; Customer satisfaction; Customer loyalty; Quality management system; Telecommunications.