Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Importance of promoting sales in electronic shops for B2C customers
Autoři: Janouch Viktor | Knápková Kateřina
Rok: 2013
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Acta academica karviniensia
Název nakladatele: Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání: Opava
Strana od-do: 92-101
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Význam podpory prodeje v elektronických obchodech pro B2C zákazníky Tento článek se zabývá podporou prodeje v elektronických obchodech. Jako jeden ze způsobů marketingové komunikace je podpora prodeje dynamicky se rozvíjející oblastí. Pro e-shopy je klíčovou součástí jejich marketingové komunikace v prostředí rostoucí konkurence, kde objem nákupů přes Internet se zvyšuje a zároveň přitahuje stále více a více podniků a jednotlivců zřídit si e-shop. Kromě toho, v důsledku rozvoje informačních a mobilních technologií a změn v chování zákazníků, nabývá podpora prodeje nových forem. Tato situace nebyla dosud uspokojivě zmapována. Článek si proto klade za cíl poskytnout komplexní přehled forem podpory prodeje, použitelné v elektronických obchodech, a tím vytvořit výchozí bod pro následnou realizaci kvalitativních a kvantitativních výzkumů zaměřených na zvýšení účinnosti podpory prodeje. Komunikace; internet; marketing; podpora prodeje.
eng Importance of promoting sales in electronic shops for B2C customers The article deals with sales promotion in electronic shops. As one of the methods of marketing communications, sales promotion is a dynamically developing area. For e-shops, it is a key part of their marketing communications in an environment of increasing competition, where the volume of purchases over the Internet may be increasing, but at the same time, however, this fact is attracting more and more businesses and individuals to establish e-shops. Moreover, the development of information and mobile technologies and changes in customer behavior makes the forms of sales promotion acquire new forms. This situation has not been satisfactorily mapped in the literature yet. The article therefore aims to provide a comprehensive overview of forms of sales promotion, usable in electronic shops, and thereby create a starting point for the subsequent implementation of qualitative and quantitative researches aimed at increasing the effectiveness of sales promotion. Communications; Internet; marketing; sales promotion.