Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Key Strategic Customer Benefits Leading to Strengthening of Relations with Customers in the Chemical Industry
Autoři: Lošťáková Hana | Stejskalová Iva
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Conference METAL 2013 Proceedings 22nd International Conference on Metallurgy and Materials METAL 2013
Název nakladatele: TANGER, spol. s r.o.
Místo vydání: Ostrava
Strana od-do: 1994-1999
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Klíčové strategické užitky pro zákazníky vedoucí k posilování vztahů s odběrateli v chemickém průmyslu Vytváření a zdokonalování hodnoty pro zákazníky na bázi spolupráce subjektů hodnotové sítě vyžaduje neustále zkoumat, jaké atributy hodnoty pro zákazníky vedou u odběratelů k opakování nákupu a posilování jejich loajality k dodavateli surovin. Tyto strategické užitky jako složky hodnoty pro zákazníky, jsou-li odběratelům trvale poskytovány v souladu s jejich přáními a požadavky, totiž vedou u odběratelů k trvalému růstu jejich konkurenceschopnosti na trhu a posilování pozice v odvětví na straně jedné a na straně druhé vedou i k dlouhodobému zlepšování jejich ekonomických výsledků. Tento příspěvek shrnuje výsledky kvalitativních výzkumů ve vybraných podnicích a oborech podnikání chemického průmyslu, zaměřených na specifikaci klíčových strategických užitků, vedoucích k vytvoření pevných pout mezi výrobci a odběrateli produktů chemického průmyslu. Hodnota pro zákazníka; strategické užitky pro zákazníky; spolupráce subjektů hodnotové sítě; vztahy se zákazníky; chemický průmysl.
eng The Key Strategic Customer Benefits Leading to Strengthening of Relations with Customers in the Chemical Industry Creation and enhancement of the value for customers on the basis of cooperation of the value network entities requires continuous research to find out what attributes of the value for customers make the customers buy repeatedly and increase their loyalty to the supplier of raw materials. The thing is that these strategic benefits as components of the value for customers lead, on condition the customers are provided with them permanently in accordance with their wishes and requirements, to a continuous growth of the customers? competitiveness on the market and to strengthening their position in the industry on the one hand and, on the other hand, they also lead to long-term improvements in their economic results. This paper summarizes the outcomes of the qualitative surveys carried out in selected enterprises and business branches of the chemical industry, focusing on specification of the key strategic benefits leading to creation of strong bonds between the chemical industry producers and their customers. Customer value; strategic customer benefits; cooperation of the value network entities; customer relations; chemical industry.