Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

EVALUATION OF THE BENEFITS OF LOGISTICS SERVICES FOR STRENGTHENING RELATIONSHIPS IN THE SUPPLY CHAIN FROM THE PERSPECTIVE OF CUSTOMERS – CASE STUDY
Autoři: Lošťáková Hana | Branská Lenka | Paták Michal | Šimek Petr
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Carpathian Logistics Congress 2014
Název nakladatele: Technická univerzita v Košiciach
Místo vydání: Košice
Strana od-do: 1-7
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze HODNOCENÍ PROSPĚŠNOSTI LOGISTICKÝCH SLUŽEB PRO POSILOVÁNÍ VZTAHŮ V DODAVATELSKO-ODBĚRATELSKÉM ŘETĚZCI Z POHLEDU ODBĚRATELE – CASE STUDY Pro dosažení ekonomické prosperity podniku je důležité vytvářet, rozvíjet a posilovat vztahy se správnými zákazníky pomocí vhodných a vhodně nasazených nástrojů. Takovým nástrojem posilování vztahu může být i poskytování správných logistických služeb optimálním způsobem. K tomu je však důležité poznat vnímání prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemného vztahu z pohledu odběratele a také zjistit, jak odběratel vnímá současnou úroveň těchto nástrojů. Tyto informace pomohou dodavateli zlepšit vlastní logistickou výkonost a prohloubit vzájemný vztah s odběratelem. Příspěvek uvádí výsledky primárního výzkumu ve vybraném odběratelském podniku. Uvádí, které nástroje uplatňované v souvislosti s logistickou obsluhou považují pracovníci odběratelského podniku za prospěšné a jak vnímají jejich současnou úroveň poskytovanou vybraným dodavatelem. Posilování vztahů; Dodavatel; Odběratel; Logistika; Logistické služby; SCM
eng EVALUATION OF THE BENEFITS OF LOGISTICS SERVICES FOR STRENGTHENING RELATIONSHIPS IN THE SUPPLY CHAIN FROM THE PERSPECTIVE OF CUSTOMERS – CASE STUDY To achieve economic prosperity of the company, it is important to create, develop and strengthen relationships with the right customers using appropriate and properly deployed tools. Such a tool for strengthening the relationship may be providing appropriate logistics services in an optimal manner. To do so, however, we need to know the perception of the benefits of each tool for strengthening the relationship from the perspective of the customer and determine how the customer perceives the current quality of these tools. This information will help suppliers improve their logistics performance and deepen the relationship with the customer. The paper presents the results of a primary research in a selected customer's enterprise. It states which tools used in the context of logistics service are considered to be beneficial by workers of the customer's enterprise and how they perceive the current quality thereof as provided by the selected supplier. Relationship strengthening; Supplier; Customer; Logistics; Logistics services; Supply chain management