Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Technical Equipment Allowing Flexibility in Serving Customers as a Prerequisite for Strengthening Customer Relationships in the B2B Market
Autoři: Lošťáková Hana | Branská Lenka | Pecinová Zuzana
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: METAL 2014: 23rd International Conference on Metallurgy and Materials
Název nakladatele: TANGER, spol. s r.o.
Místo vydání: Ostrava
Strana od-do: 1828-1834
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Technické vybavení dovolující flexibilitu při obsluze zákazníků jako předpoklad pro posilování vztahů se zákazníky na průmyslovém trhu K posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli na B2B trzích jednoznačně přispívá rychlost a flexibilita dodavatelů při uspokojování měnících se požadavků a preferencí zákazníků. Proto by měli výrobci neustále modernizovat výrobní, distribuční a servisní vybavení, aby měli k dispozici flexibilní výrobní zařízení, schopné vyrábět kvalitní produkty podle specifických požadavků zákazníků, dostatečnou kapacitu skladovacích prostor blízko odběratelů pro reakci na mimořádné požadavky odběratelů resp. dodávky JIT, vhodné přepravní prostředky pro přepravu produktů k zákazníkovi a moderní servisní zařízení. Příspěvek charakterizuje úlohu jednotlivých prvků technického vybavení při posilování vztahů se zákazníky a shrnuje výsledky kvantitativního výzkumu mezi manažery vybraných chemických oborů podnikání v České republice zaměřený na zmapování vnímání prospěšnosti technického vybavení pro posilování vztahů se zákazníky a zvyšování jejich loajality. Hodnotová síť; posilování vztahů se zákazníky; technické vybavení dodavatele
eng Technical Equipment Allowing Flexibility in Serving Customers as a Prerequisite for Strengthening Customer Relationships in the B2B Market Speed and flexibility of suppliers in meeting the changing demands and preferences of customers definitely contributes to strengthening relationships between suppliers and buyers in B2B markets. Therefore, it is necessary to constantly modernize production, distribution and service equipment and have a flexible manufacturing facility capable of producing high quality products according to specific customer requirements, sufficient capacity of storage space close to customers for the response to special customers' demands, or JIT deliveries, suitable transport means for transporting the products to the customer and modern service facilities. The paper describes the role of the individual elements of technical equipment in strengthening customer relationships and summarizes the results of a quantitative survey among managers of selected chemical industry businesses in the Czech Republic focused on mapping of the perception of the benefits and the actual level of technical equipment for strengthening customer relationships and increasing customer loyalty. Value network; relationships strengthening with customers; flexibility; technical equipment of supplier