Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

USING THE RETENTION PROCESS IN AN ENTERPRISE PROVIDING TELECOMMUNICATION SERVICES TO IMPROVE THE COMPETITIVE POSITION IN THE SEGMENT OF INDIVIDUAL USERS - CASE STUDY
Autoři: Kovaříková Pavla | Branská Lenka
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Political Sciences, Law, Finance, Economics and Tourism: Conference proceedings. Volume III, "Economics and Tourism"
Název nakladatele: SGEM
Místo vydání: Sofia
Strana od-do: 771-780
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využití retenčního procesu podniku poskytujícího telekomunikační služby ke zlepšování konkurenčního postavení v segmentu individuálních uživatelů Článek publikuje výsledky primárního výzkumu realizovaného na jaře 2014 v podniku poskytujícím telekomunikační služby. Zabývá se retenčním procesem - jeho cílem, průběhem, výstupy a analyzuje, jakým způsobem zlepšit jeho dosavadní průběh tak, aby se stal významným zdrojem informací pro inovaci nabídky individuálním zákazníkům a tím přispěl k udržení, případně zlepšování, konkurenčního postavení vybraného podniku.
eng USING THE RETENTION PROCESS IN AN ENTERPRISE PROVIDING TELECOMMUNICATION SERVICES TO IMPROVE THE COMPETITIVE POSITION IN THE SEGMENT OF INDIVIDUAL USERS - CASE STUDY The article publishes the results of a primary research conducted in the spring of 2014 in a company providing telecommunications services. It deals with the retention process, its purpose, course, outputs and analyses how to improve its current course in order to make it an important source of information to innovate the range of services offered to individual customers and thus to contribute to improving the competitive position of the company. customer value; customer feedback; innovation process; retention process; service; new service development; quality management system; telecommunication