Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Effectiveness of Practicing Mathematics with Auto-evaluation Test Using ICT
Autoři: Widenská Eva
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings in Electronic International Interdisciplinary Conference EIIC 2015
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 136-139
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Efektivita procvičování matematiky s autoevaluačním testem využívajícím ICT Efektivita procvičování matematiky s autoevaluačním testem využívajícím ICT Efektivita procvičování matematiky s autoevaluačním testem využívajícím ICT Efektivita procvičování matematiky s autoevaluačním testem využívajícím ICT Příspěvek obsahuje některé výsledky pedagogického experimentu, který se konal v akademickém roce 2012-13 na Fakultě chemicko-technologické Univerzity Pardubice. Experiment ověřuje efektivitu auto-evaluačního testu s aplikací informačních a komunikačních technologií (ICT) vzhledem k efektivitě auto- evaluačního testu v tištěné podobě při výuce předmětu Matematika 1. Výzkum navazuje na předběžný výzkum, který se konal v akademickém roce 2010-11. V roce 2012-13 proběhl vlastní výzkum, jehož výsledky jsou v současné době zpracovávány. Studenti psali pretest a posttest obsahující základy diferenciálního počtu funkcí jedné proměnné. V období mezi oběma testy obdrželi procvičovací materiály s auto-evaluačními testy a byli motivováni k procvičování pomocí těchto materiálů. Dále probíhaly zkoušky ve zkouškovém období. Jejich výsledky jsou také zahrnuty ve výzkumu. procvičování;pedagogický experiment;autoevaluační test;pretest.;posttest;ICT
eng Effectiveness of Practicing Mathematics with Auto-evaluation Test Using ICT The paper is about some of results of pedagogical experiment held in academic year 2012-13 at the Faculty of Chemical Technology, University of Pardubice. The experiment examines the effectiveness of using auto - evaluation test with the application of information and communication technologies (ICT) due to the efficiency of auto - evaluation test in printed form in teaching Mathematics 1. The research builds on preliminary research which took place in the academic year 2010-11. In 2012-13 there was held the proper research, the results of which are currently being processed. Students wrote pretest and posttest on basic calculus of functions of one variable. In the period in between they obtained practicing materials containing auto-evaluation test and were motivated to practice with obtained material. Then there were exams in the examination period. The results of it were also included in the research. practicing;pedagogical experiment;autoevaluation test;pretest;posttest;ICT