Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Firemní dárcovství a jeho komunikování v České republice
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Current Problems of the Corporate Sector 2017
Název nakladatele: Ekonóm
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 1050-1058
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Firemní dárcovství a jeho komunikování v České republice Firemní dárcovství představuje klíčovou aktivitu firemní filantropie - jednoho z pilířů společenské odpovědnosti firem (CSR). Předpokladem sdílení přínosů CSR aktivit firmou je jejich komunikování ke stakeholderům. Cílem článku je analyzovat a zhodnotit úroveň komunikování aktivit firemního dárcovství vybraných firem působících v České republice, a to konkrétně firem chemického průmyslu a formulovat opatření, která by vedla ke zvýšení této úrovně. firemní dárcovství; firemní filantropie; společenská odpovědnost firem; CSR reporting; CSR komunikování
eng Corporate Giving and Communicating thereof in the Czech Republic Corporate giving is a key activity of corporate philanthropy – one of the pillars of corporate social responsibility (CSR). A prerequisite of sharing the benefits of CSR activities by the company is communicating thereof to the stakeholders. This article aims to analyze and evaluate the level of communication of corporate giving activities by selected companies operating in the Czech Republic, namely companies of the chemical industry, and formulate measures that would increase this level. corporate giving; corporate philanthropy; corporate social responsibility; CSR reporting; CSR communication