Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

SEGMENTATION OF GARAGES BY THEIR NEEDS AND REQUIREMENTS CONCERNING THE LEVEL OF COOPERATION WITH CAR OIL DISTRIBUTORS
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: CLC 2017 Carpathian logistics congres : proceedings
Název nakladatele: TANGER, spol. s r.o.
Místo vydání: Ostrava
Strana od-do: 217-222
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Segmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na úroveň spolupráce s distributory autoolejů V rámci distribučních řetězců a sítí je kladen požadavek na optimalizaci vzájemné spolupráce mezi jejich jednotlivými články. Významným nástrojem pro zefektivnění vzájemné spolupráce mezi členy distribučního řetězce je provedení segmentace distribučních článků podle jejich požadavků na způsob a intenzitu vzájemné participace na distribuci autoolejů. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu, jehož cílem bylo provést segmentaci autoservisů jako jednoho z významných článků distribučního řetězce autoolejů podle jejich odlišných potřeb a požadavků na úroveň spolupráce s distributory autoolejů. Výzkumem identifikované segmenty autoservisů vykazují zcela odlišné preference různých oblastí spolupráce s distributory, a tudíž vyžadují z hlediska distributorů zcela specifický přístup. Výsledky výzkumu jsou bezesporu prakticky využitelné při řízení vzájemné spolupráce v rámci distribuce autoolejů různým segmentům auroservisů tak, aby docházelo k maximalizaci hodnoty pro všechny zúčastněné strany. segmentace podle potřeb; distribuční síť autoolejů; řízení distribučních cest; autoservisy
eng SEGMENTATION OF GARAGES BY THEIR NEEDS AND REQUIREMENTS CONCERNING THE LEVEL OF COOPERATION WITH CAR OIL DISTRIBUTORS Supply chains and networks require optimization of mutual cooperation between their members. An important tool for making mutual cooperation between supply chain members more effective is segmentation of distribution elements by their requirements concerning the way and intensity of mutual participation in car oil distribution. This paper presents the outcomes of a survey aiming to segment garages as one of important members of a car oil supply chain by their different needs and requirements concerning the level of cooperation with car oil distributors. Garage segments identified by the research show absolutely different preferences concerning different areas of cooperation with distributors, which means they require a completely specific approach from the point of view of distributors. Without any doubt, the research outcomes are practically applicable in management of mutual cooperation within car oil distribution to various garage segments to maximize the value for all involved parties. segmentation by needs; car oil supply chain; distribution channel management; garages