Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Web-Based Communication of Socially Responsible Activities by Gambling Operators
Rok: 2019
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Journal of Gambling Studies
Název nakladatele: Springer
Místo vydání: New York
Strana od-do: 1441-1455
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Web komunikování společensky odpovědných aktivit provozovateli hazardu V článku je zhodnocena úroveň CSR web komunikování provozovatelů hazardu (N = 114) působících v jedné z postkomunistických zemí – České republice. Současně je prezentována alternativní metoda hodnocení úrovně CSR komunikování provozovatelů hazardu, která umožňuje odhalit slabé stránky a prostor pro zlepšení praktik CSR komunikování provozovatelů hazardu. Z výsledků studie vyplývá, že úroveň CSR komunikování provozovatelů hazardu v České republice je nízká, a to jak ve srovnání se společensky citlivými firmami, tak těmi, které nejsou za společensky citlivé považovány. V největším rozsahu jsou komunikovány aktivity ekonomické odpovědnosti, aktivity odpovědného hraní a filantropicky odpovědné aktivity. Naopak v nejmenším rozsahu jsou komunikovány aktivity etické odpovědnosti. společenská odpovědnost firem; web komunikování; provozovatelé hazardu; odpovědné hraní; Česká republika
eng Web-Based Communication of Socially Responsible Activities by Gambling Operators This study evaluates the level of web-based CSR communication by gambling operators which operate in one of the post-communist countries-the Czech Republic (114 companies). It at the same time provides an alternative method of evaluating the level of CSR communication by gambling operators which makes it possible to uncover weaknesses and room for improvement on the part of the gambling operator's CSR communication practices. The results of the study show that the level of web-based CSR communication of gambling operators operating in the Czech Republic is low, both in comparison with controversial companies and also with non-controversial companies. Economic responsibility activities, responsible gambling and philanthropic responsibility activities are communicated to the greatest extent. On the contrary, ethical responsibility activities are communicated the least. Corporate social responsibility; Web-based communication; Gambling operators; Responsible gambling; Czech Republic