Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

ONLINE REPUTATION MANAGEMENT IN COMPANIES OPERATING IN THE CHEMICAL INDUSTRY IN THE CZECH REPUBLIC
Autoři: Poppelová Eliška | Jelínková Martina
Rok: 2023
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the 10th International Conference on Chemical Technology
Název nakladatele: AMCA, spol. s r.o.
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 211-216
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze ONLINE REPUTATION MANAGEMENT V PODNICÍCH CHEMICKÉHO PRŮMYSLU V ČR Příspěvek analyzuje význam a využití vybraných nástrojů online reputation managementu v podnicích chemického průmyslu sdružených ve Svazu chemického průmyslu ČR. Jsou prezentovány výsledky primárního výzkumu mapujícího využití vybraných forem online komunikace podniků se stakeholdery a identifikujícího intenzitu využití různých proaktivních a reaktivních technik řízení reputace sledovaných podniků v online prostředí. Závěrem jsou na základě výzkumu navržena doporučení pro chemické podniky poskytující praktické vodítko, jak aktivně vytvářet a trvale podporovat pozitivní online pověst podniku prostřednictvím placeného a vlastněného obsahu a zároveň monitorovat a reagovat na online získávaný (sdílený) obsah tak, aby byl vyzdvihován žádaný image podniku a zároveň byl minimalizován dopad případné negativní online publicity na reputaci firmy. řízení reputace; chemický průmysl; online reputace; Česká republika
eng ONLINE REPUTATION MANAGEMENT IN COMPANIES OPERATING IN THE CHEMICAL INDUSTRY IN THE CZECH REPUBLIC This paper analyses the importance and use of selected Online Reputation Management tools in companies operating in the chemical industry which are members of the Association of Chemical Industry of the Czech Republic. The results of primary research mapping the use of selected forms of online communication between companies and stakeholders and identifying the intensity of use of various proactive and reactive Reputation Management techniques in the online environment are presented here. In conclusion, on the basis of the research performed, recommendations are proposed for chemical companies outlining guidance on how to effectively promote a positive online reputation through paid and owned content, while at the same time monitoring and responding to received (shared) online content in such a way that the desired corporate image is highlighted while at the same time minimising the impact of any negative online publicity on the company’s reputation. reputation management; chemical industry; online reputation; Czech republic