Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku
Autoři: Keřt Radim
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Academic International conference: Increasing Competitiveness of Regional, National and International Markets Development - New Challeges
Název nakladatele: Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Místo vydání: Ostrava
Strana od-do: 1-8
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém sektoru. Zaměřuji se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukazuji na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky. CRM - řízení vztahů se zákazníky;základní principy;konkurenceschopnost
eng CRM and the Fundamental Principles of Customer Relationship Management for Competitive of the Firm In my report I deal with customer relationship management in the profit sector. I focus on the fundamental principles of customer relationship management and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship. CRM - customer relationship management;fundamental principles;competitive advantage