Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku - PhD Thesis
Autoři: Keřt Radim
Rok: 2007
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Vysoké učení technické v Brně
Místo vydání: Brno
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku - PhD Thesis Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou implementaci, inovaci celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky, ale také stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky ve vztahu ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku. CRM;konkurenceschopnost;kritéria k měření úspěšnosti implementace;inovace CRM
eng The Customer Value in Terms of CRM and the Meaning for Competitiveness of the Company - PhD Thesis Methodology for succesful implementation, innovation of the total concept of customer relationship management and assesment criteria to measuration of fruitfulness of implementation, innovation of the total concept of customer relationship management are the concept of the dissertation. CRM;competitiveness;assesment criteria to measuration of fruitfulness of implementation;innovation of customer relationship management