Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Měření výkonnosti systému CRM
Autoři: Keřt Radim
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference
Název nakladatele: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání: Zlín
Strana od-do: 1-10
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Měření výkonnosti systému CRM V příspěvku řeším problematiku stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu CRM. Cílem je vypracovat obecnou konstrukci měření systému CRM a přitom si efektivně (vhodně) přizpůsobit konkrétní metriky (ukazatele) dle požadavků daného podniku. CRM;měření systému CRM;marketing;spokojenost zákazníka
eng Measurement of Implementation CRM In my paper I deal with problem of the determination criteria to measurement of implementation, innovation of CRM. The aim is to work up universal construction of measurement CRM and to adapt concrete metrics according to special requirements of the company. CRM;measurement of the system CRM;marketing;customer satisfaction