Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Implementation of customer relationship management and Quick measurement model of CRM
Autoři: Keřt Radim
Rok: 2008
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: New Trends & Challenges in Management. Concepts of Management
Název nakladatele: Vizja Press & IT
Místo vydání: Warszawa
Strana od-do: 125-130
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Implementace řízení vztahů se zákazníky a rychlý model měření řízení vztahů se zákazníky V příspěvku se řeší problematika řízení vztahů se zákazníky, základní principy CRM. Je zde uveden konkrétní implementační model a ukazetelé vhodné k měření úrovně CRM.
eng Implementation of customer relationship management and Quick measurement model of CRM In my report I want to deal with customer relationship management in the profit sector that´s why I focus on the fundamental principles of CRM and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship and fruitfulness of measurement model of CRM. Marketing;fundamental principles of CRM;Customer relationship management;measure and evaluate CRM Systems