Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka?
Autoři: Pecinová Zuzana | Vávra Jan
Rok: 2008
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Marketing & Komunikace
Název nakladatele: Česká marketingová společnost + Česká společnost pro propagaci a public relations
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 10-13
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka? Úspěšná implementace strategie diferencovaného CRM je založena na dosažení rovnováhy mezi přínosy, které získá zákazník během období spolupráce s podnikem a zákazníkovým přínosem pro firmu za stejné období. Veličina, která komplexně odráží vliv individualizace péče o zákazníka na hospodářské výsledky podniku, je hodnota zákazníka. Umožňuje zohlednit všechny přínosy získané ze vztahu se zákazníkem, tj. ze všech současných i budoucích transakcí za dobu předpokládané spolupráce a to nejen čistě ekonomické, ale i ostatní.
eng Do Salesmen Need Customer Value? To implement successfully the strategy of differential CRM, balance must be ensured between the benefit gained from the relationship by the customer during the period of cooperation with the firm and the customer`s contribution to the firm during the same period. The appropriate value measuring the impacts of individual customer service on the economic results of the firm is Customer Value. It enables a comprehensive assessment of the effects gained from the relationship with the customer, i.e. from all present and expected future transactions throughout the period of anticipated cooperation, including not only the purely economic benefits but also other benefits. Customer value;Customer value factors;Customer Lifetime Value;Use of customer value concept