Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Building Long-term Relationships with Key Customers as a Way of Enterprises? Prosperity
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of International Conference Modern Approach to Enterprises' Management
Název nakladatele: GC-TECH Ing. Peter Gerši
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 228-231
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Budování dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky jako cesta k prospritě podniků Budování dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky jako cesta k prospritě podniků. dlouhodobé vztahy, klíčoví zákazníci, prosperita podniku
eng Building Long-term Relationships with Key Customers as a Way of Enterprises? Prosperity An increased differentiation of customers? needs and wants and intensive strengthening of competitive struggle have raised the necessity to change common market care practices and to develop a strongly differentiated or even individualised customer care system, especially concerning key customers. We can ensure the company?s growth more effectively by increasing the share on expenditures of key customers than by increasing the whole market share. The company has to build long-term relationships with strategically valuable customers on the basis of differentiated 1-to-1 marketing with supply individually adjusted to each of the key customers. Long-term Relationships, Key Customers, Enterprises? Prosperity