Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

CPFR jako metoda řízení integrovaného logistického řetězce s důrazem na zvyšování hodnoty pro zákazníka
Autoři: Vlčková Vladimíra
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Moderné prístupy k manažmentu podniku
Název nakladatele: Slovenská technická univezita v Bratislave
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 671-677
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze CPFR jako metoda řízení integrovaného logistického řetězce s důrazem na zvyšování hodnoty pro zákazníka Development of the CPFR (Collaborative, Planning, Forecasting and Replenishment) system is stated in this paper in accord with previous supporting methods of effective management material flows with tight focus on satisfying customer's needs and preferences. CPFR is presented there as modern method of management of integrated supply chain with a view to increasing final customer?s value through CRM (Customer Relationship Management). CPFR;materialový tok, řízení integrovaného logistického řetězce, of integrated supply chain; CRM (Customer Relationship Management); hodnota zákazníka
eng CPFR as method of logistic integrated supply chain management with emphasis on the customer value increase Development of the CPFR (Collaborative, Planning, Forecasting and Replenishment) system is stated in this paper in accord with previous supporting methods of effective management material flows with tight focus on satisfying customer's needs and preferences. CPFR is presented there as modern method of management of integrated supply chain with a view to increasing final customer?s value through CRM (Customer Relationship Management). CPFR (Collaborative, Planning, Forecasting and Replenishment);material flows;management of integrated supply chain; CRM (Customer Relationship Management); customer value