Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Diagnostická metoda kvantifikace hodnoty pro zákazníka.
Autoři: Lošťáková Hana | Jelínková Martina | Simová Jozefína | Dědková Jaroslava
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Vedecké listy
Název nakladatele: Slovenská technická univezita v Bratislave
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 45-51
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Diagnostická metoda kvantifikace hodnoty pro zákazníka. This paper deals with a diagnostic method of customer value quantification. It defines a basic concept of customer value (value to the customer) and describes single phases of this method ? relative customer performance measurement, relative customer costs setting and relative customer value quantification. This method is suitable for products for which are typical a complex consumer behavior. Hodnota pro zákazníka; diagnostická metoda kvantifikace hodnoty pro zákazníka
eng Diagnostic Method of Customer Value Quantification. This paper deals with a diagnostic method of customer value quantification. It defines a basic concept of customer value (value to the customer) and describes single phases of this method ? relative customer performance measurement, relative customer costs setting and relative customer value quantification. This method is suitable for products for which are typical a complex consumer behavior. Customer Value; Diagnostic Method of Customer Value Quantification